Tags: 

Viser 4 innlegg - 1 til 4 (av totalt 4)
  • foserosx1
    Deltaker
    Post count: 2
    #1465 |

Hei,
    Jeg (FoserosX) satt hjemme og smeltet bare gullmalmen, og så snart jeg ta fra gull ut av ovnen, ble jeg straks ban på grunn av x-ray. Lek med en venn her den andre dagen, Russiske hardliners (24\7), Vi bygde et sterkt slott og gravde opp mye malm, tilsynelatende anticheat bestemte oss for at vi er snyder, og det ban meg. Det eneste jeg brukte fra det unaturlige er nattesynets potion i stedet av fakler.

Dette er en slags feil, jeg er ikke jukser, og jeg forstår at det å spille med bedrager er kjedelig. Spesielt på Minecraft Vanilla uten mods. sjekk anticheat, jeg ønsker gå tilbake og spille!

Også, registrerer kontoen ikke med Outlook e-postadressen, brevet kommer ikke

eie_
    Moderator
    Post count: 3
    #1466 |

Etter nøye gjennomgang av der du har vært å minet er det veldig tydelig at du har brukt x-ray for å finne gull og diamanter.
    Derfor kommer du dessverre ikke inn igjen på serveren med det første.

foserosx1
    Deltaker
    #1467 |

Jeg fikk det ærlig, jeg spilte dag og natt, for jeg har råd til å kombinere arbeid og spill. Men hvis du er i tvil om disse ressursene, kan du fjerne dem, men samtidig ta meg tilbake, så vil jeg fortsette å utvide slottet. og da kan du ikke tvile på meg, fordi en stein ikke kan fås fra x-ray og annen cheats. Jeg brukte ærlig ikke noe

foserosx1
    Deltaker
    #1468 |

Slike krav var hos meg på andre servere, administrasjonen trodde at min aktivitet er for mistenkelig, jeg har bare mye tid og energi. Her utvikler jeg bare i ressursplanen, fordi den territorielle barrieren holder tilbake ekspansjonen i bygningene

Viser 4 innlegg - 1 til 4 (av totalt 4)

You must be logged in to reply to this topic.